Saturday, January 6, 2018

Mini make-over | Slaapkamer

Ik was weer helemaal klaar met de inrichting boven ons bed. De lijstjes die er stonden en de quotes die er in zaten vond ik niet meer leuk. Via deze link kun je Binnenkijken bij ons en zie je hoe onze slaapkamer er eerst uit zag. Ik had al wat inspiratie verzameld om de muur achter ons bed in de kleur Old Pink te verven, maar dit vond mijn vriend niet een heel goed idee;-) mannen en roze..Misschien moet ik een mooier moodboard maken! Tijdens onze vakantie op Texel kwam ik deze prachtige kaarten tegen van Annet Weelink Design bij Stek in Den Burg. De lijstjes zelf zijn van Hema. De sprei die over het bed zit is van VanDyck. Deze kreeg ik een aantal jaar geleden van mijn moeder en haal ik elke winter weer uit de kast voor extra warmte. Deze sprei is nog steeds te koop bij VanDyck. Het grijze plaid en de effen kussens zijn van H&M Home. En het kussen met print is van HKLiving. Voor nu ben ik voorlopig weer even tevreden met onze slaapkamer. Wat vinden jullie van het resultaat? Fijn weekend! Liefs Rosa




No comments: