Tuesday, November 14, 2017

Cadeautip | Etos Limited Edition Rosemary & Fig

Voor mijn verjaardag kreeg ik al een keer deze lijn van Etos met Elderflower & Raspberry. Ik was toen al helemaal enthousiast over deze Botanical Boost producten van Etos. Nu ik deze Limited Edition voorbij zag komen, dacht ik:"Dit is het perfecte cadeau voor 2 vriendinnen die jarig zijn". Ook heb ik voor mezelf de massage olie aangeschaft die ook super lekker ruikt. Deze Limited Edition met Rosemary & Fig is in samenwerking met de Hortus Botanicus ontwikkeld en bevat plantenextracten van hoogwaardige kwaliteit. Rozemarijn (Rosmarinus officinalis, dauw van de zee) is een heerlijk aromatisch kruid, omwille van zijn intense geur is hij bekend voor zijn verkwikkende werking. De vijg is een vrucht van de vijgenboom (Ficus carica) met een zoete, warme geur. De vijg staat bekend om zijn voedende werking. Een ideale combinatie voor de bescherming van de droge huid in de koude dagen!


No comments: