Thursday, November 17, 2016

Instagram lately..

Hier maak ik mijn love gelukkig mee;-) vind ze zelf niet te vreten:P. Kreeg van hem een chocoladeletter vanochtend:D
Inspiratie opdoen!



Herfst in Hamburg. Lekker paar dagen bij mijn zus op visite geweest

Duitse broodjes bij het ontbijt

Love the colors


Yummie

Wish list shoes

Deze stawberry fanta is lekker:D

Geitenkaas en noten is een goede combi!

Weer om de hele dag in bed te liggen..

Nieuwe jas:D


Outfitje 

Vieren dat mijn vriendin een nieuwe baan heeft:D Heerlijk dagje naar de sauna geweest, geshopt en daarna uiteten bij de Uurwerker met dit heerlijke toetje na.

Met Followfitgirls een super leuk run event georganiseerd voor 20 meiden 

Roze in Groningen:D love it!

Uitzicht vanuit de woonkamer

Super blij met mijn nieuwe sportlegging van Rohnisch

Post a Comment