Monday, October 10, 2016

Instagram lately...

Ik had kaartjes gewonnen voor Kadepop! Super leuk festival!
Grilled chicken:D
Ik moest en zal mijn workout foto's op deze steiger maken:P Het waaide iets te hard;-) Het resultaat zien? kijk dan hier
Afscheid van een collega. Ze maakte deze heerlijke taarten:) 
En toen was het alweer oktober...
No lazy sunday for me..

Intresting:)
Happy bananas:D
Happy new gym shoes!
Lekker uit ontbijten met mijn love bij het Bakkerscafé in Groningen. Je kan hier zelf je plakken vers gebakken brood snijden:-)
Groot nieuws! Mijn eerste kopje koffie ever! Een cappuccino bij Palazzo Groningen van illycaffè. Ik vond het lekker:D Hopelijk raak ik nu niet verslaafd;-) 
Heerlijk dagje Texel. Mijn vriend aanmoedigen die meedeed aan een obstacle run
Daarna even heerlijk lunchen. 
Post a Comment