Wednesday, September 7, 2016

Relax tip | May beauty face mask


Ongeveer 1 keer in de maand neem ik een avondje voor mezelf om lekker een maskertje te nemen. Ik koop mijn maskertjes her en der en nadat ik het spul van mijn gezicht haal voelt het super zacht. Nu kreeg ik van een vriendin dit maskertje van MayBeauty cadeau en hier moest ik gewoon even over bloggen, want ik denk dat elke vrouw deze 1 keer moet uitproberen:-)    

Het gezichtsmasker van May Beauty is zwart en erg vloeibaar. Handig dus om een kwastje te gebruiken bij het aanbrengen zodat je geen vieze vingers, en vieze kleding krijgt. Nadat ik het masker had opgesmeerd ging ik even lekker een serie kijken ( 30/45 min). Vervolgens verwijder je deze peel-off mask. En ik moet eerlijk zeggen, het resultaat mag er wezen. Mijn gezicht heeft nog nooit zo zacht gevoeld:D Echt een aanrader wanneer je eens een lekker maskertje wilt proberen en het verschil voelen. 

Ik kreeg niet het hele masker op, dus deze kan ik later nog een keer gebruiken. Gewoon even vastmaken met een elastiekje, nietje of paperclip. Of als je samen met een vriendin een relax-avondje hebt, kun je samen met 1 masker doen! 

Post a Comment