Sunday, September 25, 2016

Instagram lately...

Heerlijk dagje Borkum

En daar hoort ook een ijsje bij:)
Samen met Marlou een nieuwe workout video opgenomen voor Followfitgirls

Healthy treat. Fruit op een stokje! 
Samen met een vriendin lekker bij de Hoornsemeer gelegen!
Daarna samen een gezonde maaltijd salade gemaakt
Het toetje was wat minder gezond;-) Maar deze moet je echt een keer proberen:D
Aankoopjes bij Primark
En het was nog steeds lekker weer! Dus weer lekker chillen bij de Hoornseplas
Ik had een Babyshower van mijn schoonzusje en maakte samen met mijn vriend deze polenta koekjes met geitenkaas, zongedroogde tomaat, rucola en walnoot.
Deze week ook weer lekker veel getraind!
Super blij met mijn nieuwe aankoop! Binnenkort een blog waarom een foamroller fijn is en een paar oefeningen.
Woensdag is mijn vrije dag en wil ik leuke dingen doen;-) Samen met mijn vriend zijn we naar de nieuwe dierentuin in Emmen geweest.
Crazy couple. 
Swirl baby swirl!
Blogger Sale @ Groningen tijdens het event Nacht van de Mode. Ik stond samen met Marlou en nog een aantal bloggers onze kleding te verkopen! 
Spinazie, banaan en sinaasappel smoothie
Als afsluiting van de nacht van de mode was er een prijsuitreiking in het Grand Theater voor de best geklede Groninger 2016! Ook ik was genomineerd! Niet gewonnen, maar wel erg genoten. Maik de Boer vond dat ik een gracieus loopje had! hahah daar doe ik het voor;-) 
Post a Comment