Sunday, September 11, 2016

Instagram lately....

Vlak bij mijn huis heb je een erg mooie plas waar ik graag kom. Deze reiger vloog weg toen ik hem van dichterbij probeerde te fotograferen;-)
Heerlijke wrap met sla, zelfgemaakte tomatensalsa, kip en roomkaas
Sometimes... just sit and relax

Daarna weer sporten;-)
En weer chillen...

Nee leren zeggen is ook een kunst:-)
Lekker lunchen met m'n vriendinnetje @ Bij Van Boven in Groningen
Ik maakte een Oreo taart voor mijn collega's, omdat het mijn laatste werkdag was! yummie yum
Bos rozen gekregen van mijn lief:-)
Van mijn moeder kreeg ik dit leuke sportshortje. Super fijn met dit warme weer in de sportschool!

Per 1 september heb ik een nieuwe baan! Ik heb 5 jaar bij ETT Media gewerkt en werk nu bij Fysiosupplies! Een nieuwe uitdaging! Whoop Whoop! Exited!

En mijn afscheid bij ETT Media lieten we niet zomaar voorbij gaan, super verwend met leuke cadeaus, bloemen en aan het eind van mijn laatste werkdag lekker uit eten geweest. Iedereen super bedankt! 
Gelijk de volgende dag beginnen met mijn nieuwe job:D En ik vind het super leuk!
Dit gerechtje heeft mijn vriend gemaakt tijdens een culinair evenement. Trots!

Home

Post a Comment