Monday, August 15, 2016

Oufit | Favorite sportswear

Sportswear is tegenwoordig ook streetwear! Je kunt je sport top prima combineren met een leuke jeans of short en je sport legging met een basic top, leren jasje en sneakers. Ik draag mijn sportkleding meestal alleen in de gym, maar in mijn vrije tijd vind ik het ook heerlijk om een sportlegging te dragen. Ik denk zelfs dat ik meer sportleggings heb dan spijkerbroeken;-) Ze zitten ook zo lekker en tegenwoordig zijn ze super leuk met veel printjes en kleur! 

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe Shape Curved legging van Röhnisch! Hij zit echt super lekker en de kleuren voor het nieuwe seizoen zijn echt heel gaaf. Het materiaal is ook heel fijn, je kan de leggings van Röhnisch ook lekker vaak wassen, ze blijven mooi van kleur en lubberen niet uit. Het fijne aan de legging van Röhnisch is dat het je billen echt op z'n plek houdt. Dit klinkt een beetje raar, maar wat sommige vrouwen hebben met hun borsten, heb ik met mijn billen;-) een stevige legging maakt dat je lekker kunt springen en rennen zonder dat je je billen steeds mee voelt gaan. Als ik Yoga of pilates doe, draag ik het liefste een legging die minder strak is, maar voor hardlopen, mijn bodyattack lesjes en bootcamp is de Shape Curved legging echt helemaal perfect. Ook erg fijn is het sleutelzakje aan de achterkant!

Wat is jou favoriete sportbroek? De leukste en nieuwste sportcollectie vind je hier
Post a Comment