Tuesday, August 9, 2016

Instagram lately...

Deze heerlijke smoothie bestelde ik in een super leuk tentje, vlak bij het strand in Barcelona!
Dit was mijn lunch in hetzelfde tentje:D
Beachgirl Barcelona. 
En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Nog even shoppen op het vliegveld. Hier lees je mijn photodiary van Barcelona
I love Donuts:D

Mijn vakantie is voorbij! Maar ik heb super veel leuke weekendjes en gezellige avondjes in de planning staan;-)
Heerlijke salade
Gezond tussendoortje
Vitamientjes! 1 keer per week maar ik een lekkere smoothie
Lekker chillen op het balkon
Tijd om nog even mijn verjaardagsfeestje te vieren! 
Het was super gezellig! 
Selfie! 29 jaar! #ikhebnuechtinstagramfiltersnodig#helpikkraaienpootjes#keeponsmiling
Gezond ontbijtje! heerlijk met verse blauwe bessen
Chillen in de tuin van mijn vriendin 

Post a Comment