Sunday, August 21, 2016

5 x zo blijf jij gemotiveerd! & Sport favorites

Hoe blijf je toch altijd die motivatie houden om te sporten? Dat vragen veel mensen aan mij. Ik denk vooral omdat ik van sporten heel blij word en omdat ik het ook erg leuk vind. En natuurlijk ook omdat ik er fit, sterker en ontspannender van word! Hier een aantal tips voor jou om gemotiveerd te blijven!
1. Deel met andere mensen dat je sport. Bijvoorbeeld door te vertellen dat je vanavond gaat sporten, of een foto te delen op facebook of instagram. Je maakt jezelf daarmee al gemotiveerd. 
2. Afwisseling in de sportschool! Lees hier waarom.
3. Sport met anderen. Zo kan je elkaar motiveren om te gaan en elkaar van de bank af trekken;-)
4. Plan je trainingen in. Ik zet altijd in het begin van de week mijn trainingen in mijn agenda met tussendoor rustdagen. Die rustdagen of 1 rustweek is ook echt belangrijk. Niet alleen om te herstellen, maar je hebt daarna weer extra veel zin om aan de slag te gaan. Balance is the key to succes! 
5. Verwen jezelf met leuke sport items! 

Nike Free RN Flyknit hardloopschoenen met extra demping | Polor sports watch. Met dit horloge blijf je super gemotiveerd om je doelen te halen | Leuke sport top. Squat until you walk funnyFoamroller standaard. Super fijn voor het wegmasseren van pijn in de spieren na je workout |  Lekker zittende sportlegging met leuke print

Post a Comment