Tuesday, July 19, 2016

Instagram lately..

Super blij met mijn nieuwe tshirt van Pieces! Even iets anders dan streepjes;-)
Deze heerlijk ruikende lelies kreeg ik van mijn neefjes cadeau
En toen was fitgirl ziek:-( 2 dagen in bed gelegen.. bah
Tijd voor vitamientjes! Banaan, kiwi, aardbei en magere kwark.
Ook was het tijd voor een nieuwe tweedehands fiets! Deze had ik gelijk even opgepimpt met leuke stickers en kralen in de wielen:D


Wraps met geitenkaas, brocoli, paprika en mozarella
On my way to Hamburg. Met een vriendin gezellig een paar dagen in het huis van mijn zus en haar vriend. We hebben op hun katten gepast en lekker in Hamburg geshopt en gefeest;-)
Drankjes bij de Alster Hamburg
New shoes:D
Lekker lunchen bij Dean & David in Hamburg


Volgende dag lunchen bij Neue Heimat
's Avonds nog even een lekker drankje met nacho's 
Je hebt veel te veel lekkere broodjes en taartjes in Duitsland;-) Tijd dus om deze week weer de sportschool in de gaan;-) 

Post a Comment