Tuesday, May 3, 2016

New in: Bikini's + Fitgirl Bikini Challenge

Wauw, toen ik deze roze bikini in de Elle zag, was ik meteen verliefd. Alleen was hij nog nergens online of in de winkel te vinden.Totdat ik een seintje van de buurvrouw kreeg, dat hij online stond! Jeeej, gelijk online besteld en ik kwam er nog een paar tegen, die ik voor dat prijsje echt niet kon laten liggen. Ik zeg, ready for summer!





Wil jij eerst nog even aan je bikini body werken? Doe dan mee met onze Fitgirl Bikini Challenge van Followfitgirls!




De zomer komt eraan en Followfitgirls.com daagt jou uit om mee te doen aan de FITGIRL BIKINI CHALLENGE! 

Je kunt elk moment beginnen met deze challenge. We hebben twee schema's: één voor beginners en één voor gevorderden. Je kunt de workouts gewoon vanuit huis doen en we trainen 3 keer per week. Meld je aan en ontvang extra tips, healthy recepten en meer!

Meer info en aanmelden voor de schema's: https://www.followfitgirls.com/fitgirl-bikini-challenge

Nodig al je vriendinnen uit en ga samen super strak de zomer in!
Post a Comment