Monday, May 2, 2016

Instagram lately..

Zondag lekker tijdschriften lezen en bankhangen
Super handig deze bakjes van Action. Mijn tussendoortje op het werk afgelopen week. Als ik 7 mei aan mijn suikervrije week begin, zijn deze bakjes ideaal om gezonde tussendoortjes in mee te nemen.
Lekker uit lunchen op mijn vrije dag
Voorbereiding op mijn 10 dagen minder suiker challenge. Dit boek geeft erg veel handige tips en recepten
Lekker uiteten op Koningsavond met een vriendin. We gingen voor tapas!
Klaar voor Koningsdag!

Koningsdag in Groningen was erg rustig;-)
We zijn met Koningsdag bij Dinercafé Diep op het terras beland. Heerlijk onder de heaters met warme chocomel en een heerlijke chocolademous:D Zeker ook een aanrader om hier een keer te eten, omdat mijn vriendje hier de souschef is;-)
Ik ben helemaal klaar met de regen. Elke dag op de fiets zeiknat thuiskomen. Dus even dromen en zomerfoto's bekijken van vorig jaar. Nog heel even wachten en dan kan ik weer lekker dansen in de warme zon;-)

Love mijn nieuwe tattoo. Ik heb hem vrijdag laten zetten. Heb er ook een tussen mijn schouderbladen ( mijn sterrenbeeld) maar wilde al zo lang een klein hartje. Ze zeggen dat als je eenmaal begint het verslavend is..nou dat is wel een beetje zo;-) nog 1 roos en dan stop ik ermee... denk ik..hahaha

Post a Comment