Monday, April 18, 2016

Instagram lately..

Jaa het was eindelijk weer om mijn nieuwe sneakers aan te doen
Love pink
Heerlijke thee van gember en citroen met een beetje honing
Ik maakte dit lekkere ovengerecht. Lees hier het recept
Spring is in the air. Foto gemaakt door mijn zus
Afgelopen donderdag had ik een personeelsuitje .We zijn eerst lekker uit eten geweest bij de pizzaria en daarna hebben we een pupquiz gedaan bij Hemmingway

Weekend!
Mijn buurvrouw vriendinnetje had heerlijk voor ons gekookt. Goed begin van het weekend

Blij met mijn  tshirtje van JJL Designs
Zaterdag gezellig met mijn nichtjes geshopt en uit eten geweest in Leeuwarden


Zondag lesje Bodyattack gedaan en daarna lekker de sauna ingeweest
Smoothie met druiven, water en kiwi. Vitamientjes weer binnen
Zondag middag lekker op de bank met een kopje thee, magazines en een stukje chocola;-) Maandag weer back to work!

Post a Comment