Tuesday, March 1, 2016

Instagram Lately..

Samen met een vriendin van mij kocht ik deze super leuke glazen stol! Klik hier voor meer foto's | In het weekend lunchen we vaak met een lekker vers broodje van Lidl! Heerlijk met geitenkaas, balsamico, sla en zongedroogde tomaatjes | Hoe leuk is dit telefoonhoesje? Een vriendin van mij had deze net nieuw | Afgelopen weekend ging ik naar een food festival in Groningen! Ik kocht deze cocosmacronen van Madame Cocos met chocola! Echt de lekkerste die ik ooit gehad heb:-) | Ja ook was het weer tijd om naar de sportschool te gaan! Heerlijk weer mijn Bodyattack lesjes gedaan | Gezellig met Marlou en Anouk van FollowFashion naar de opening van Dimagini in Groningen geweest. Super leuke schoenen, tassen en accessoires kun je hier shoppen | Mijn vriend maakte weer een heerlijk dessert:D | Mijn ontbijtje bestaat tegenwoordig uit magere kwark en een beetje honing. In het weekend ietsje uitgebreider met lekkere aardbeitjes erdoor;-) | Samen met mijn lieve vriendin Mathilde opstap geweest:-)

Post a Comment