Thursday, March 24, 2016

Haar inspiratie | Boxer braids

De haartrends van 2016 vind ik super leuk! van Rooting ( highlights die door je haaruitgroei worden geplaatst waardoor je haarkleur er heel natuurlijk uitziet, scheiding opzij, lange bob, medium lenght, saturn (zwart en grijs), balayge, paardenstaart, denim en pastel kleuren. Ik vind dat de vlecht ook echt wel weer lekker veel gezien mag worden deze zomer. Zelf vind ik een vissegraat vlecht erg mooi, waarschijnlijk omdat dit de enige vlecht is die ik zelf goed kan maken;-) Maar deze boxer braids (plaatje 6 ben ik ) vind ik ook super leuk! Helemaal omdat ik nu ook 2 keer per week boks is dit een fijne manier om mijn haar vast te hebben. Gelukkig heb ik vriendinnen en collega's die het leuk vinden om mijn haar af en toe in te vlechten;-) Wat vinden jullie van deze vlechten? 


Post a Comment